torstai 2. heinäkuuta 2015

Kesa on tullut

Mua itkettaa. Ulkona on niin lammin, etta kun sinne menee pieninkin kesamekko paalla niin ihoa kuumottaa eli itkuhan tassa tulee. Tai siis ku mehan eletaan kahdelle asialle: auringolle ja matkustelulle? Ja kummastakin saa nauttia ihan liian harvoin!

Kesan tulon Hollantiin on huomannu mm. miesten kayttaytymisesta... Pukeuduin yks ilta normaalia poikkeuksellisemmin ja laitoin yhdessa trikoomekon kanssa korkokengat. Virhe. Mekko yksistaan tennareiden kans on ookoo, mutta jos jalassa onkin korkokengat on se taalla hyvin epanormaalia eika miehet tieda miten suhtautua. Ei pelkastaan huudella kommenteja vaan ykskin poika juos mun ja Simonin peraan kommentoimaan Simonille, etta sen tyttoystavalla on hyva perse. Huumorillahan sen viela pysty ottamaan mutta siina vaiheessa kun polttelin illan viimeista tupakkaani baarin ulkopuolella, joku halus maksaa mulle siita, etta juttelen hanen kanssaan, tajusin etta korkkarit jalassa taalla antaa nahtavasti vahan halvan vaikutelman =O Mulla onkin itselleni ohjeita, miten valttya tallasilta mahdollisimman pitkalle: pidan korkkareita vain Simonin lasnaollessa ja suljen korvani!

Kesan kunniaks ollaan myos alotettu terveellinen elama. Paljon paljon kasviksia ja mansiokoita! On kylla ollu ihmeellisen helppoo, eika oo edes tehny kertaakaan mieli suklaata ja nyt on kuitenkin jo neljas paiva meneillaan.

Ainut, mika voi koitua mun kohtaloks on kesaterassit ja rose viini...







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti